سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زبان خردمند در پس دل اوست ، و دل نادان پس زبان او . [ و این از معنیهاى شگفت و شریف است و مقصود امام ( ع ) این است که : خردمند زبان خود را رها نکند تا که با دل خویش مشورت کند و با اندیشه خود رأى زند ، و نادان را آنچه بر زبان آید و گفته‏اى که بدان دهان گشاید ، بر اندیشیدن و رأى درست را بیرون کشیدن سبقت گیرد . پس چنان است که گویى زبان خردمند پیرو دل اوست و دل نادان پیرو زبان او . ] [نهج البلاغه]

بی نوایان

 
 
کشتار دنشجویان در آمریکا(چهارشنبه 86 فروردین 29 ساعت 4:4 عصر )

یک مرد مسلح، روز دوشنبه با حمله به خوابگاه دانشجویان یک دانشگاه ویرجینیا، حداقل ‪ ۳۰‬دانشجو را کشت و دهها نفر را نیز راهی بیمارستان کرد.

 حال سؤال: چرا؟ برای چی؟ نمی شود برایش جواب پیدا نمود چون ماکه از آمریکا خبر نداریم اما یک چیز را می شود گفت و آن این است که هرچه بشر از نظر علم و صنعت و تکنولوژی پیشرفته تر می شود معرفت دینی اش تنزل می کند و نسبت به انسانها حتی اقاریب خیلی نزدیکش بی تفاوت می شود تا کم کم رفته رفته نسبت به انسانها بدبینی و دشمنی پیدا می کند آنگاه در صدد کشتن آنها بر می آید و اگر هم نتوانستند بکشند به انواع و اقسام آزار و اذیت و اخاذی بر می آیند، امروز یک مسلمان در یک کشور مسلمان دیگر امنیت ندارد خارجی خوانده می شود ازش مانند اهل ذمه خراج گرفته می شود تا چه رسد به کشور های که مسلمان نیستند اما در زمان پیامبر این چنین نبود بلکه مهاجر و انصار در کنار هم زندگی می کردند و تازه انصار مهاجرین را بر خودشان مقدم می داشتند. باید این را قبول نمود که امروز ماهه صورت انسانی داریم اما سیرت مان از حیوانات بدتر است.



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 2806  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «